Fixman

Mert egyszer mindenkinek kell egy szakember

Ügyfelekért nap mint nap

2017. január 13. 13:43 - fix24

         Közel másfél éve vagyok a fix24.hu csapatának tagja. Szerencsés vagyok, mert az oldal indulásától kezdve itt lehettem, és ez mindig fantasztikus, valamivel együtt indulni, a részévé válni... Legfontosabb feladatom, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek, és minden kérdésükre választ kapjanak, és ahogy az Újévi köszöntőnkben is olvashattátok, nem arra törekszünk hogy a problémákat kezeljük, hanem mindig a megoldásukra.

 

Milyen a fix24.hu-n az ügyfélszolgálat, hogyan telik egy napom a háttérből? Mivel töltöm a munkaidőm akkor, mikor nem Veletek beszélek, vagy levelezek?

Mi is 8:00-kor kezdünk, mint ahogy a legtöbben. Mindenesetben Ti vagytok az elsők, ezért amint beértem, megnézem hogy írtatok-e levelet az éjszaka, és mert általában mindig írtok, válaszolok. Az esti levelek leginkább új ügyfelek levelei, vagy ajánlatkérőké, akik még nem használták korábban oldalunkat, és segítséget kérnek az ajánlatkérési folyamatában, mert szakemberre van szükségük.blog-email_subscribers_laptop

Naponta bővül a  regisztrált szolgáltatóink és ajánlatkérőink listája.  Ezeket a regisztrációkat “ verifikálom” azaz jóváhagyom. Vagy nem… :)  Átnézem egyesével a profilokat, elolvasom a bemutatkozó írásokat, megnézem a referencia képeket, szóval ismerkedem veletek :) Ha minden rendben van, jóváhagyásra kerül a profil. Ritka eset az mikor nem. Melyek ezek az esetek? Ha olyan email címet használ valaki, ami nem létezik, vagy ha több email címmel regisztrál egy adott személy. Ha elérhetőséget vagy honlap címet írtok a bemutatkozótokba, azt mindig kitörlöm… és igen, ha háromszor írjátok bele, akkor háromszor kell hogy kitöröljem.

Átnézem azokat az ajánlatkéréseket, melyeket az ügyfelek adnak fel az oldalunkon. Igyekszünk kiszűrni azokat,ahol hibás a megadott elérhetőség, ezzel elkerülve a jövőbeni panaszokat. Természetesen mindet nem tudjuk, hiszen ha elírnak egy számot a telefonos elérhetőségnél, az csak akkor derül ki mikor már a szakember próbálja felhívni.

Ez is egy mindennapi dolog a feladataim között. Kapok hívásokat, emaileket, melyben jelzitek hogy az ügyfelet nem éritek el, nem veszi fel, vagy éppen más veszi fel,vagy meggondolta magát az ügyfél.  Amint elkülditek az ajánlatkérés azonosítóját, én is megpróbálom elérni, hogy leellenőrizzem a jelzéseteket, és hogy ha helytálló, jóváírásra kerül az ajánlatkérés kredit összege.

Sok hívvector-businessman-happily-work-i-love-my-job-concept-eps-great-any-use-51904039ást kapok nap közben is az ajánlatkérőktől, mert elakadnak, vagy mert épp nem tudják hogy a problémájuk melyik szakmához, szakemberhez tartozik. Érdemes tudni hogy problémára is kereshettek, nem csak szakemberre. Természetesen mindig segítünk, ha valaki elakad, részletesen elmondjuk az ajánlatkérés menetét. A jövőben a cél, hogy mindenki tudja használni, hiszen akkor lesz rendszeres az oldalunkon való szakember keresés. Ebből kifolyólag, azon túl hogy levélben leírjuk, vagy telefonon elmondjuk, hogy kell a legjobb szakembert megtalálni, további oktató anyagon is dolgozunk, (amit már ma megnézhettek az oldalunkon :) ) hogy megkönnyítsük ezt a folyamatot. Mert tény: hiába egyszerű a fix24.hu oldal kezelése, vannak akik idegenkednek az internet használattól. Nem kell megijedni, szívesen megmutatunk mindent, nincs buta kérdés, csak fel nem tett… Ha kérdeztek, felhívtok, hogy segítséget kérjetek, mi annak örülünk! Mert ez azt jelenti hogy használjátok az oldalunkat, és nekünk ezért van munkánk :)

Összességében szerencsés helyzetben vagyok az ügyfelekkel való kapcsolatot illetően. Soha nem kiabáltok, soha nem vagytok mérgesek, és nyitottak vagytok az új információk befogadására. Sőt, megtiszteltek azzal minket, hogy elmondjátok ötleteiteket, tapasztalataitokat a rendszerünkkel kapcsolatban, amiből mi mindig igyekszünk építkezni.

És mi bizalmatokért cserébe kérdőíveket, nyereményjátékokat készítünk Nektek, oktatóanyagokat állítunk össze. Időnként felhívunk Titeket, hogy mi a véleményetek az oldalunkkal kapcsolatban, vagy hogy segítsünk-e beállítani profilotokat, szolgáltatási területeiteket.

Több szolgáltatóval rendszeresen beszélünk, bemutatják munkájukat, elmondják az aktuális trendeket, sőt még blogot is írnak számunkra a szakmájukról. Ennek mindig nagyon örülünk, tehát ha a jövőben is kedvet éreztek hozzá, akkor küldjétek el nekünk az info@fix24.hu -ra.

Felhívjuk az ajánlatkérőket is hogy sikerült-e megtalálni az elvégzendő munkára a szakembert, elégedett volt-e, van-e valamilyen javaslata?én

A napokban készítettünk egy új felületet, a ProCentert, ahol egy csokorba szedve összegyűjtöttünk Nektek sok érdekes és hasznos információt. Természetesen a jövőben is írunk Nektek a hírfolyamra, a közösségi oldalunkra és ide, a blogra is. Igyekszünk nem csak a kollégákkal, de Veletek is egy nagy csapatot alkotni :)

Jól érzem magam a fix24.hu csapatában, szeretek Veletek együtt dolgozni, és remélem a jövőben is megkerestek ötleteitekkel, véleményetekkel és kéréseitekkel.

Legyen szép napotok, szerencsés péntek 13.-át kívánok mindenkinek :

Orsi

 

Az üveggyapot szigetelés 12 előnye

Mikor ne használjak üveggyapot szigetelést?

Hibák, amelyeket üveggyapot szigetelés kivitelezése során elkövetnek

Üvegszövet háló - minden amit tudni akartál!

Üvegszövet háló -mire figyelj!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fix24.blog.hu/api/trackback/id/tr9212494015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thena 2017.03.16. 10:53:51

I'm not easily imepessrd but you've done it with that posting.
süti beállítások módosítása