Az eheti bejegyzésünkben arról írunk, mire kell odafigyelni, miután az ügyféllel megbeszéltek alapján elkészültünk a melóval, hogy minden flottul menjen mind a szakember, mind az ügyfél számára.
Miután befejeztük a munkát, az első és legfontosabb teendő, hogy kikérjük az ügyfél véleményét, megbeszéljük vele, hogy mindent rendben talál-e, vannak- e esetleges hiányosságok, vagy esetleg valamit máshogy képzelt-e el, ha igen, akkor pedig az a cél, hogy minél előbb javítsunk rajta, persze miután megállapodtunk abban, hogy ezt az ár tartalmazza-e, vagy plusz térítés ellenében vállaljuk a feladatot, már ha ez nem volt előre a szerződésben rögzítve. Ne feledjük: az ügyfél elégedettsége a legfontosabb!
Ha ezen túlvagyunk, és mindenki elégedett, fontos, hogy feltakarítsunk magunk után, ne káoszt hagyjunk ott magunk után. Persze kivétel az, ha szerződésben vagy szóban másban állapodtunk meg, például hogy az ügyfél előzetesen magára vállalta a takarítás felelősségét.
Miután pedig mindennel kész vagyunk, és az anyagiakat is elrendeztük, egy dolog maradt csak hátra: ne felejtsük el megkérni az ügyfelet, hogy a fix24.hu-n értékelje munkánkat, hiszen egy-egy pozitív értékelés mindig csak közelebb visz minket ahhoz, hogy a következő alkalommal is minket válasszanak az ügyfelek.
Minden kedves szakemberünknek sikeres munkavégzést kívánunk!
Ha még nem vagy szakemberünk, regisztrálj itt.
Régi lapostető szigetelése - előnyök, tippek!
Tetoválás, sminktetoválás – Mit kell tudni róluk? – 2023
A bitumenes lemez lerakási hibái
Hogyan rakjuk le helyesen a bitumenes lemezt?
Milyen a jó beton? - beton, betonozás árak és tudnivalók 2023