Először is szögezzük le mire vágyik egy jó szakember: a szakember arra vágyik hogy a munkájából egy olyan biztos anyagi forrást teremtsen amivel mind az ő, mind a családja megélhetését biztosítja.
Ezt úgy tudja elérni, hogy folyamatosan vannak munkái és ezek a munkák jól fizetőek, biztos bevételi forrást jelentenek. Továbbá, hogy vagy folyamatosan bővíti ügyfélkörét, vagy pedig folyamatosan olyan jól fizető munkákat talál, ami lehet hogy kevesebb ügyféllel viszont nagyobb árbevétellel járnak.
Hogyan szerezhet több új ügyfelet? Vagy szájhagyomány útján terjed a híre, vagy reklámozza saját magát és munkáját, ezáltal szerez új ügyfeleket.
Az internet elterjedése előtt az első változat volt a bevett szokás, nem voltak megfelelően széles körökbe elérő információs csatornák és nem volt olyan kommunikációs lehetőség ami alapján a szakember megengedhette volna magának, hogy reklámozza munkáját.
Később következett az a korszak amikor már a szakemberek is apróhirdetéseket, kisebb-nagyobb újsághirdetéseket készítettek, vagy esetleg szórólapon hirdették saját magukat.
Az internet elterjedésével kiderült, hogy ezek a lehetőségek jóval többe kerülnek, mint az online hirdetés. Ezen felül online sokkal több potenciális ügyfélhez juthatnak el.
Így egy jó szakember hamar bővítheti ügyfélkörét, könnyebben és hatékonyabban mutathatja be saját magát. Jövedelmező céget építhet ki sokkal rövidebb idő alatt, mint régen.
Nem másodlagos tény, hogy manapság az 55 év alattiak egyre nagyobb számban használják az internetet szakemberek vagy szolgáltatások keresésére. Amely szakember nincs jelen online azt nem fogják megtalálni, tehát folyamatosan csökkenni azok ügyfélköre akik nem reklámozzák saját magukat az interneten.
Homokba dugja a fejét aki azt gondolja hogy ez a folyamat visszafordítható. Nem fordítható vissza. Az interneten is egyre nagyobb teret hódít a szakemberkeresés és 5 éven belül ez lesz az elsődleges információs forrás és a szakemberek részére az elsődleges ügyfél keresési technika az egész világon.
A jelenlegi 15-25 éves korosztály egyre kisebb arányban néz tévét olvas újságot az összes információt az internetről szerzik be így megállapítható hogy akik nincsenek jelen ott, azokat nem fogják megtalálni.
Ezt összegezve látható, hogy aki rövidesen nem reklámoz online nincs jelen az interneten, nincs jelen szakemberkeresőben az leépíti az üzletét, folyamatosan csökkenni fognak a megrendelései és a végén elfogy az ügyfél.
Lábazati xps 5 cm - avagy milyen méretet válasszunk?