3 vevőszerző stratégia, ami azonnal beindítja a céged
Találd meg a tökéletes vevőd!
Vannak már ügyfeleid? Akad köztük olyan, akivel jól tudsz együttműködni, szívesen dolgozol vele, elismeri a munkádat és meg is fizeti? Elgondolkodtál már rajta, hogy mi lenne, ha minden ügyfeled ilyen lenne?
Próbáld meg megtalálni, a közöst a jó ügyfeleidben és legközelebb, amikor hírlevelet vagy hirdetést készítesz, úgy fogalmazz, mintha hozzájuk szólnál!
Törekedj arra, hogy minden ügyfeled olyan legyen, akivel szívesen dolgozol együtt és szórd ki azokat az ügyfeleket, akik nem viszik előbbre a vállalkozásod.
Tartsd a kapcsolatot az ügyfeleiddel, kommunikálj rendszeresen
Biztos vagy benne, hogy az új ügyfelek hozzák neked a bevétel jelentős részét?
A legtöbb vállalkozásban a régi ügyfelek és a visszatérő vásárlók sokkal jelentősebb profitot hozhatnak, mint az új vásárlók, ráadásul szinte ingyen elérheted őket.
Építsd fel a saját termékpiramisodat és tervezd meg, hogy tudsz sorban minél több terméket, szolgáltatást eladni az ügyfeleidnek. Alakíts ki törzsvásárlói rendszert és tedd lojálissá a vásárlókat. Írj nekik legalább havonta, hogy ne feledkezzenek meg rólad, de most ajánlatok helyett inkább tippeket, trükköket és hasznos tanácsokat adj a vevőidnek.
Gondolkozz folyamatokban
Egy új ügyfél keresett meg a napokban, hogy 30 000 szórólapot szórtak ki Debrecenben totál eredménytelenül. Egy vevőt sem hozott...
Eljött egy konzultációra és viszonylag hamar rájöttünk a problémára. A gond az volt, hogy az ügyfél nem rendszerben gondolkodott...
Bár a szórólapot jól elkészítette, volt rajta figyelemfelkeltő cím, a tartalom is érdekes volt és a végére odaírták a honlap címét is. A probléma az volt, hogy a honlap egy borzasztó lassú és kusza weboldal volt. Tehát, ha az érdeklődőben a szórólappal sikerült felkelteni a vágyat és megnézte a honlapot, nagy valószínűséggel a honlap megnyitása után ez a vágy el is szállt. A honlap nem keltett bizalmat, nem fokozta tovább az érdeklődést és nem tartalmazott sem csalit sem utasítást, hogy mi legyen a következő lépés az érdeklődő számára. Így az érdeklődők 100%-át elvesztette.
Próbálj meg rendszerben a vevőid fejével gondolkodni és kövesd a vásárlás folyamatát végig. Optimalizálj, hogy minél hatékonyabban működjenek az értékesítési folyamataid.
A Te céged hol jár? Odafigyelsz a marketingre és az ügyfeleidre?
Remélem a cikkem jó gondolatébresztő volt számodra,
köszönöm, hogy elolvastad.
Jó gondolatokat és sok sikert!
Gyarmati Attila
Creative Sales Consulting „A jövő honlapja jelen”